.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت از سرمایه گذاری خارجی برای اشتغال پایدار در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از سرمایه گذاری شرکت های خارجی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان حمایت و استقبال می کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور صبح دوشنبه در دیدار با روسای یک شرکت خارجی از کشور چین و هیئت همراه در ساری گفت: برخی صنایع بزرگ و مادر تاکنون در مازندران کمتر مورد توجه قرار گرفته اند که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده شاهد فعالیت این صنایع در استان مازندران باشیم.

وی با اعلام اینکه آقای استاندار هفته گذشته به بنده ماموریت دادند که طرح های بزرگ و مادر را جهت رونق اشتغال شناسایی و تحلیل کنیم اعلام کرد: از همکاری این شرکت چینی که دارای سابقه خوبی در اجرای پروژه های بزرگ و مادر می باشد در مازندران استقبال می کنیم.

محمدپور خطاب به هیئت چینی با اعلام اینکه ما برای پروژه هایی که دارای اولویت باشند بهترین شرایط را در استان مازندران فراهم می کنیم، گفت: در استان مازندران و در سطح کشور ظرفیت های خوبی در بخش نیروی انسانی و هم تجهیزات وجود دارد که علاقمند هستیم آنها را به شما معرفی و شما بر اساس تشخیص از آنها استفاده کنید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد این شرکت هر چه زودتر مقدمات اجرایی پروژه های خود بویژه صنایع مادر در مازندران را آغاز کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.